PREMIUM BUSINESS EVENT
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
Екатерина Ковалевская
Екатерина Ковалевская - Глава Наблюдательного совета Ассоциации HRPro.
Инструктор сертификационной программы SHRM в 6 странах: Украина, Польша,
Белоруссия, Латвия, Литва, Эстония. Создатель программы «Global HR Pro»,
учредитель компании «Проф-Консалтинг».
Наталия Горбенко
Наталия Горбенко - SHRM - SCP; HR Operations Director для Eastern Europe; Global HR Business Partner для Digital Enterprise LoB; Руководитель Compensations Benefits, Luxoft Наталия – HR эксперт с 20 - летним профессиональным опытом в таких направлениях, как: обучение и развитие персонала, операционный HR, внутренние коммуникации, C&B, HR бизнес - партнерство, организационное развитие и управление изменениями. Работала в таких индустриях, как Красота, Телеком и ИТ на рынках Украины, России, EMEA, Мексики и США. Наталия присоединилась к команде Luxoft в 2017 году и на сегодняшний день выполняет следующие роли: HR Operations Director для Eastern Europe; Global HR Business Partner для Digital Enterprise LoB; Руководитель Compensations Benefits.
Тетяна Пашкіна
HR-експерт, консультант, HR-аналітик. У сфері управління персоналом - 18 років. Останні 5 років працює в сфері HR-маркетингу та аналітики. Автор понад 1000 публікацій, колумніст НВ Бізнес, Forbes і інших медіа. Співавтор курсів «Сторітелінг, та "Як знайти роботу своєї мрії", автор книги "48 повчальних історій про HR".
Ольга Горбановська
Партнер, керівник практики People Advisory Services EY в Україні. Успішний бізнес-тренер, сертифікований практикуючий фахівець MBTI, CCMP, PCC за стандартами ICF, CPA in the US, сертифікований фахівець з корпоративного управління. Вона є членом ICF, AICPA, ACMP. Ольга спеціалізується на наданні широкого спектру консультаційних послуг в області управління персоналом – від розробки і впровадження стратегій з управління персоналом до індивідуального податкового планування.
Ярослава Лоянич
Лідер HR-напрямку в Києво-Могилянській Бізнес Школі, консультант з організаційного розвитку, викладачка програми «Люди в організації. Трансформація HR-системи» kmbs

 








Кирило Руднєв
Керівний партнер компанії SMART business, Microsoft Gold Certified Partner. Більше 16 років у сфері управління бізнесом, ERP-, CRM-, IT- проектами і продажами. З 1999 року займається ERP-консалтингом (брав участь в більш ніж 50 проектах з впровадження ERP-систем на різних підприємствах) і управління проектами у галузі управління та координування впровадження ERP-систем (Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics AX). Більше 16 років досвіду проведення бізнес-тренінгів.              Випускник Київського відділення Інституту проектного менеджменту (PMI Kyiv Chapter), сертифікаційного курсу з проектного менеджменту та підготовки до ступеня PMP (2004). Embassy College for Foreign Students (Hastings & St.Leonards-on-Sea, East Sussex, Great Britain). Випускник Ужгородського Національного Університету, спеціальність «Прикладна математика» та Київського Міжнародного Інституту Менеджменту, МВА (бізнес-адміністрування).
Ірина Сєдова
Керівник організаційною ефективністю (Manager Organizational Effectiveness, People & Culture, Philip Morris Ukraine, Caucasus & Moldova). Сертифікована тренерка MindGym (Great Britain) та Master Trainer Institute (France) Сертифікована ассессорка (SHL) Сертифікована Digital Campus CORE Program (PMI in partnership with Avado).
`
Кірілл Манковскі
CEO robota.ua, управлінець, маркетолог з великим досвідом роботи в технологічній сфері. Керував як департаментами, так і цілими компаніями в різних галузях, таких як: телекомунікації, побутова електроніка, цифровий маркетинг та консалтинг. До приходу в robota.ua займав кілька керівних посад у групі компаній Axiata (Куала-Лумпур, Малайзія), зокрема посади керуючого директора компанії ADA Indonesia, директора з продажу та директора з маркетингу в мобільних операторах XL Axiata (Індонезія) і Smart Axiata (Камбоджа). До приходу в Axiata займав керівні посади в кількох транснаціональних компаніях, таких як Samsung, Philips і Siemens в Східно-європейському регіоні. 
Наталья Кочергина
Психоаналітик, психодинамічний консультант організацій, executive-коуч, сертифікований тренер, груп-аналітик, фахівець з групових процесыв, член The International Society for the Psychoanalytic Study of Organizations (ISPSO), фахівець у Міжнародній Асоціації психоаналізу бізнесу і організацій (МАПБО), член правління в  Асоціації професіоналів корпоративної безпеки бізнесу України (АПКБУ), голова Комітету психологічної безпеки бізнесу в АПКБУ, викладач Міжнародного інституту психодинамычного коучінгу (IPDC), co-founder «Psychoanalysis for business».  У червні 2019 року представила доповідь про свою роботу з психодинамічного підходу з українськими компаніями на щорічному Всесвітньому Симпозіумі ISPSO в Нью-Йорку. Тема доповіді: «Polarities of money, power and feelings».
МАКСИМ БАХМАТОВ

Управляющий партнер UNIT.City, глава правления Radar Tech
Член наблюдательного совета сети кинотеатров Multiplex

Максим Бахматов — управляющий партнер первого украинского инновационного парка UNIT.City, глава правления корпоративного стартап-акселератора Radar Tech. Член наблюдательного совета сети кинотеатров Multiplex. Бизнесмен, предприниматель и инноватор.
Ірина Рубіс
Співзасновниця Biasless, тренерка з різноманіття та інклюзивності, членкиня правління громадської організації FULCRUM.  Активістка та промоутерка 5, 8 та 10 цілей сталого розвитку.  Екскерівниця команд delo.ua, womo.ua, mmr.ua та 10+ під брендів подій. Авторка платформи для мам у бізнесі womo.ua.  Володарка премії «Спілкування майбутнього» від Communication Davos. Магістриня ділового адміністрування (Шеффілд, Великобританія), магістриня маркетингу (Київ, Україна). Випускниця короткострокових програм IE Business School (Мадрид, Іспанія) та Шведського інституту (Стокгольм, Швеція). Гендерна активістка, союзниця ЛГБТ, енергійна візіонерка, тричі мама.
Ніна Домбровська
Директор Henkel Ukraine. Ніна займала посади керівника відділу продажів підрозділу "Косметичні засоби", а також керівника відділу маркетингу підрозділу "Косметичні засоби". З 2013 року Ніна Домбровська обіймає посаду директора підрозділу "Косметичні засоби" компанії "Хенкель Україна". До приходу в компанію працювала на посаді Brand Manager в компанії Unilever України (1998-2001 рр.). А також на посади Group Brand Manager у компанії Nestle Україна (2001-2007 рр.). Випускниця Київського економічного інституту менеджменту (спеціальність "Міжнародні відносини"), має додаткову кваліфікацію в Chartered Institute of Marketing.
Анна Адом
Член правління, директор з управління персоналом та побуту ПрАТ «Полтавський ГЗК» групи Ferrexpo. Має більше 25 років професійного досвіду, з них близько 15 років досвіду керівництва функцією HR у великих промислових підприємствах в Україні та за кордоном, є членом INSEAD Alumni Association. Сьогодні в зону її відповідальності, крім Полтавського ГЗК (Ferrexpo Poltava Mining), входять також Белановський і Єристівський комбінати, що входять в групу Ferrexpo; загальна чисельність персоналу становить близько 10 тис. осіб. До сфери професійних інтересів належать: стратегічне планування персоналу, розробка і управління бізнес-процесами, розробка і впровадження систем розвитку персоналу. У вільний від роботи час Анна поєднує материнство із активним волонтерством, а також є добровільним амбасадором з питань гендерної рівності.
Тетяна Петруха
Експерт з побудови сервісу для різних організацій, сертифікований тренер Service Quality Institute, учасник навчальних програм ZAPPOS. Викладач в  Lviv Business School (LvBS)
Оксана Олійник
Директор з управління персоналом і розвитку організації Kyivstar
Яна Романенко
Директор з управління персоналом і комунікаціями ТЕРРА ФУД.                                Керівник з 15-річним досвідом роботи в самих різних сферах: дистрибуція, агро, логістика, металургія, виробництво і переробка, сфера професійних послуг в компаніях ТІС, ArcelorMittal, Укрлендфармінг, Мрія Агрохолдинг, ДТЕК, UFO. Практикуючий тренер з більш ніж 10-річним досвідом. Коуч ACSTH Academy WPG. Диплом магістра бізнес-адміністрування (EMBA) Києво-Могилянської бізнес-школи. Успішно реалізовані проекти з побудови HR-функції з нуля, впровадження системи грейдингу і оплати праці, підвищення ефективності персоналу, неодноразового запуску корпоративного університету, трансформації корпоративної культури і підвищення лояльності і залученості персоналу.
Юлія Пилипенко
HR Director Raiffeisen Bank Aval. З відзнакою закінчила Київський національний лінгвістичний університет. Отримала професійну освіту в сфері управління людськими ресурсами в рамках програм в бізнес-школах Великої Британії, Канади і США: має диплом адміністративного управління в бізнес-школах INSEAD і Wharton, а також сертифікати по роботі з персоналом в University of Leicester і Grant MacEwan. В області управління персоналом працює c 1996 р. Займала управлінські посади у сфері HR в ряді українських і міжнародних компаній. Була віце-президентом з організаційного розвитку та роботі з персоналом у ВАТ Вимпелком. З 2007 по 2009 р Юлія працювала на посаді віце-президента по роботі з персоналом на території Центральної та Східної Європи в компанії Anheuser-Busch InBev. Юлія Пилипенко приєднується до команди «МЕТРО Cash & Carry Україна» в якості директора з персоналу. Вона відповідала за розвиток та впровадження стратегії роботи з персоналом, зокрема за керування талантами, розвиток співробітників, заохочення персоналу та формування бренду роботодавця.
Дмитро Козлов
Виконавчий директор Асоціації HR FORUM. Досвід в проєктах з надання та обслуговування персоналу, в професійній освіті, у розробці та впровадженню WORK-TECH рішень. Експертиза, отримана на ринках праці та професійних HR-сервісів в Україні, у Центральній Азії, в РФ та у Східній Європі. Робота в Комісїї з питань вищого корпусу державної служби та участь у Наглядовій раді при Національному Агентству Державної Служби.
Катерина Губарєва
AVP People Development, GlobalLogic. Керувала HR-системою в 22 країнах (North America, Europe, APAC) в Luxoft. CIPD certified HR professional (UK, Chartered Institute of Personnel and Development), SHRM-SCP (USA). Harvard Business School, High Potential Leadership Program. Член професійних співтовариств CIPD, World at Work, SHRM, CEB / Gartner, HR Forum. №1 в рейтингу «Топ HR 35 до 35» за версією delo.ua і Boyden (2017). Потрапила в Топ-20 HR України за версією HH.ua (2017 і 2018)
Анна Метельська
Консультантка з психічного здоров’я та добробуту в організаціях. Співзасновниця проєкту “Mental Health for Business” та конференції «Mental Health and Emotional Wellbeing for Business». Консультантка в методі Позитивної крос-культурної психотерапії. Членкиня Всесвітньої Асоціації Позитивної  Крос-культурної Психотерпії (WAPP), Української спілки психотерапевтів (УСП), Української Асоціації Позитивної Кросс-культурної Психотерапіїї (УАПП).  Продовжує навчання на психотерапевтку (довгостроковий проект 2018-2021 рр.). Засновниця коучінг-студії «Крок-за-Кроком». Організаційнийна  коучка-консультантка, лайф коучка, коучка по здоров’ю. HR консультантка з 16+ років досвіду у бізнесі (авто бізнес, консалтинг, ІТ). Менторка для HR-ів та People Manager-ів.
Рената Дельпорте
Старший віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсеров світу).  Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.  Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця.  Більше 15 років працює в світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International.  Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю.  Впроваджувала SAP для HR and Payroll.  9 з 10 років, Рената працює в SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи.  У 2015 році delo.uа поставили Ренату на першу сходинку в рейтингу кращих HR-директорів України.  У 2019 увійшла в ТОП-10 HR лідерів країни рейтингу HeadHunter.



Наталия Галунко
Наталия Галунко - начальник департамента менеджмента персонала UKRSIBBANK BNP Paribas. В 2001 начала свою карьеру в BEARS; получила диплом MBA Executive в Международном институте бизнеса. 10 лет работала начальником департамента по работе с персоналом в компании Watsons. С 2017 года HR Director в Ukrsibbank BNP Paribas Group. Спикер многочисленных HR-конференций.
Анастасия Владычинская
Анастасия Владычинская - эксперт No1 по сервису в Украине, основатель Vladychynska Consulting, автор и преподаватель Первой в Украине Школы сервиса. Единственный сертифицированный консультант по построению системы сервиса в Восточной Европе по методологии The Dijulius Group. Анастаси ясо своей командой создает сервис для компаний будущего и включает сервисное мышления.
Павел Сыч
Павел Сыч - директор по персоналу сети супермаркетов «Сільпо» 
Владимир Мудрый
Владимир Мудрый – Член правления АО «ОТП Банк». Окончил экономический факультет Волынского государственного университета им. Леси Украинки по специальности «Финансы и кредит». Второе высшее образование получил в Krannert Business School (США) и Tias Nimbas Business School (Нидерланды), где в 2010 году защитил степень EMBA по специальности «международный менеджмент». Свою работу в ОТП Банке начал в 2005 году на должности руководителя операционного отдела Волынского филиала ОТП Банка, а через год занял должность начальника операционного отдела АО «ОТП БАНК». С 2008 по 2010 гг. – начальник Управления операционного сопровождения активно-пассивных операций клиентов ОТП Банка. С 2010 года возглавлял АО «ОТП Кредит», а с июля 2012 года – Член Правления АО «ОТП Банк». Курирует бизнес-линию розничного бизнеса.
Валентина Христенко
Валентина Христенко – HR-директор сети магазинов обуви для всей семьи Intertop Ukraine
Тимур Бондарев
Тимур Бондарев – основатель-партнер, управляющий партнер, адвока юридической компании Arzinger
Ольга Роенко
Ольга Роенко – основательница и генеральный директор агентства Royenko Marketing Agency, креативная предпринимательница, лекторка та keynote-спикер на темы маркетинга и креативности. Евангелистка идеи сотворчества. Со-основательница бренда производства креативного мерча Re4i_by_RA. В портфолио агентства проекты для брендов McDonald’s, Comfy, Samsung, Panasonic, GAP, "Биосфера", OLX и другие
20 травня 2021
ПРО ПОДІЮ
PEOPLE MANAGEMENT
Нова реальність посилила усвідомлення у тому, що людський капітал - це головний актив, який відрізняє компанію від конкурентів.

Саме люди у діджитал-світі формують майбутнє бізнесу: вони або адаптуються та досягають цілей й ведуть до успіху, або не приймають викликів, інертно регресують - і тоді компанія програє. Тому сьогодні оптимальний час для аудиту компетенцій, прокачування навичок персоналу та нових челенджів для people-менеджерів, адже life-learning, рескілінг та крос-скілінг стають новими цінностями корпоративної культури, а фокус на добробуті та ментальному здоров’ї команди у цифровому просторі - більше не примха, а бізнес-інструмент.
Давайте зануримось та з'ясуємо гарячі теми! Ви з нами? 

Особливо рекомендується власникам та CEO,Change Managers, CHRO, HRD, HRG, HR & OD, HR BP, L&D, TA, Total Rewards Head & Talent Leaders.                                                            Викликів для people-менеджерів побільшало, як і нових можливостей для прийняття ефективних рішень – обговоримо їх разом на бізнес-конференції PEOPLE MANAGEMENT: АТЛАНТИ ДЛЯ ТАЛАНТІВ. Це бізнес-подія, яка допоможе визначити глобальні управлінські тренди, з’ясувати пул талантів та новий road map управління командами в умовах гібридного робочого простору, отримати практичні кейс-рішення для посилення «антикрихкості» компанії.
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
  • Як переосмислюється та трансформується роль HRD та лідерства?
  • Як змінився ринок праці у бік віддаленої роботи та розподілених команд?
  • Як трансформується пул талантів та кар’єрна поведінка людей у цифровому світі?
  • Як автоматизувати функції управління та комунікації у гібридному workplace?
  • Як налаштувати системний підхід у роботі із корпоративною культурою?
  • Як впроваджувати нові стійкі і зрозумілі метрики оцінки KPI і постановки ОКР
  • Як залучати Wellbeing та D&I стратегії до глобальних цілей компанії та підтримувати команду у ресурсному стані?
  • Як бути професійним тьютором та драйвером інновацій у розвитку reskilling, upskilling, cross-skilling?
  • ДЛЯ КОГО?
    PEOPLE MANAGEMENT
    Ви - власник бізнесу, CEO, CHRO, L& D, TA, Total Rewards Head & Talent Leaders, HRD, HRG або директор з розвитку бізнесу?

    Неважливо, тому що в дійсності ви - people-менеджер. Незалежно від галузі, компанії або посади, всі менеджери - це people-менеджери.

    All management is people management.
    СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
    PEOPLE MANAGEMENT
    О СПИКЕРЕ
    Анна Адом
    О СПИКЕРЕ
    Ольга Горбановська
    О СПИКЕРЕ
    Рената Дельпорте
    О СПИКЕРЕ
    Iрина Рубіс
    О СПИКЕРЕ
    Катерина Губарєва
    О СПИКЕРЕ
    Наталiя Кочергiна
    О СПИКЕРЕ
    Ніна Домбровська
    О СПИКЕРЕ
    Оксана Олійник
    О СПИКЕРЕ
    Анна Метельска
    О МОДЕРАТОРЕ
    Дмитро Козлов
    О СПИКЕРЕ
    Тетяна Пашкіна
    О СПИКЕРЕ
    Тетяна Петруха
    О СПИКЕРЕ
    Юлія Пилипенко
    О СПИКЕРЕ
    Яна Романенко
    О МОДЕРАТОРЕ
    Кирило Руднєв
    О СПИКЕРЕ
    Ірина Сєдова
    О СПИКЕРЕ
    Кірілл Манковскі
    ПРОГРАМА & ТАЙМІНГ

    8.30-9.30

    Реєстрація учасників конференції People Management

    9.20-9.30

    Вітальне слово організаторів – компанії KA Group

    9.30-12.00

    БЛОК 1: PEOPLE MANAGEMENT TRENDS

    9.30-10.30

    Рената Дельпорте, старший віце-президент й Global HR Business Partner SoftServe. Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу й управління змінами 

    ТЕМА: Людиноцентрована діджиталізація

    10.30-11.30

    Ольга Горбановська, партнер EY в Україні, керівник практики People Advisory Services EY

    ТЕМА: Стати роботодавцем майбутнього – місія (не)можлива?

    11.30-12.15

    Тетяна Петруха, засновниця та СЕО EVOLVE, фахівець з побудови сервісу для різних організацій, сертифікований тренер Service Quality Institute, учасник навчальних програм ZAPPOS

    ТЕМА: Сервіс-лідерство. Створення сервісної культури всередині організацій через HR-інструменти. Вплив лідера на профіт та зростання компанії

    12.15-12.45

    Кава-брейк та нетворкінг

    12.45-14.15

    БЛОК 2: PEOPLE MANAGEMENT & HUMAN CAPITAL

      12.45-14.15

    ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Переосмислення та трансформація ролі HR. Як вибудовувати road map HR-процесів в умовах невизначеності

    Ключовi питання:

  • У чому відбулося переосмислення ролі HR в умовах гібридного офісу та автоматизації HR-процесів? Що потрібно робити по-іншому? Які практики працюють, а які ні? 
  • Чому human resources варто змінювати на human capital? 
  • Як ефективно працювати із конфліктами в компанії?

  • Експерти дискусії:

  • Юлія Пилипенко, Human Resources Director, Member Extended Board, Raiffeisen Bank Aval
  • Яна Романенко, HRD ТЕРРА ФУД
  • Оксана Олійник, Chief HR & Organisation Development Officer, Київстар 
  • Катерина Губарєва, AVP People Development, GlobalLogic
  • Тетяна Пашкіна, HR-аналітик, кар'єрний консультант
  • Кірілл Манковскі, CEO компанії robota.ua


  • Модератор дискусії:

  • Дмитро Козлов, експерт WORK-TECH рішень, виконавчий директор Асоціації HR FORUM
  • 14.15-15.00

    Бізнес-бранч та нетворкінг

    15.00-16.30

    БЛОК 3: PEOPLE MANAGEMENT CHALLENGES & CHANGES

    15.00-15.45

    Наталія Кочергіна,  бізнес-психоаналітик, психоаналітичний психотерапевт, фахівець з управління психологічними ризиками в організаціях, член Міжнародної асоціації психоаналізу бізнесу та організацій, член ISPSO (The International Society for the Psychoanalytic Study of Organizations)

    Тема: Психоаналітичний погляд на організаційну динаміку. Чому команди висококласних професіоналів не досягають бажаних результатів?

    15.45-16.30

    Анна Метельська, співзасновник проекту Mentаl Health for Business, конференції Mental Health and Emotional Well-being for Business

    Тема: Mental Health та вигоряння: правила безпеки при «внутрішній пожежі»

    16.30-17.00

    Кава-брейк и нетворкінг

    17.00-18.00

    БЛОК 4: PEOPLE MANAGEMENT & BEST PRACTICE

    17.00-18.00

    ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Diversity, Equity & Inclusion челенджі в управлінні компаній

    Ключові питання:

  • Що таке D&I? Навіщо D&I потрібен сьогодні бізнесу? 
  • Чим корисні різні майндсети та протилежні погляди у команді? 
  • Як Diversity, Equity & Inclusion цінності можуть принести профіт бізнесу? Як почати впроваджувати D&I-культуру у компанії?

  • Експерти дискусії:

  • Ніна Домбровська, директор Henkel Ukraine
  • Ірина Рубіс, СЕО и co-founder Biasless
  • Анна Адом, член правління, директор з управління персоналом та побуту ПрАТ «Полтавський ГЗК» групи Ferrexpo
  • Ірина Сєдова, керівник організаційною ефективністю - Manager Organizational Effectiveness, People & Culture, Philip Morris Ukraine, Caucasus & Moldova


  • Модератор дискусії:

  • Кирило Руднєв, керівний партнер SMART business
  • 18.00

    Офіційне завершення конференції People Management: Атланти для талантів

    ОБЕРІТЬ КАТЕГОРІЮ УЧАСТІ

    Участь офлайн
    6 500 грн.
    5 500 грн.

    Пакет учасника
    Кава-брейки
    Бізнес-ланч
    Участь у розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спикерів
    Telegram-чат
    Тези выступів та дискусій

    Участь офлайн
    + запис
    8 000 грн.
    7 000 грн.

    Пакет учасника
    Кава-брейки
    Бізнес-ланч
    Участь у розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спикерів
    Telegram-чат
    Тези выступів та дискусій
    Відеозапис дискусій

    Участь онлайн
    5 000 грн.
    4 000 грн.

    Участь у розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спикерів
    Telegram-чат
    Тези выступів та дискусій

    Участь онлайн
    + запис
    6 500 грн.
    5 500 грн.

    Участь у розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спикерів
    Telegram-чат
    Тези выступів та дискусій
    Відеозапис дискусій

    За участі 3 осіб четвертий квиток - бонусом!
    ВАШ РЕЗУЛЬТАТ
    PEOPLE MANAGEMENT
    • Зрозумієте, як розширити лідерські компетенції і застосувати емоційний інтелект, щоб мобілізувати команду

    • Адаптуєте гнучкі управлінські моделі для досягнення win-win результатів своєї команди, клієнтів і головних стейкхолдерів

    • Продумаєте новий road-map співпраці з командою, щоб досягати високих бізнеспоказників вже зараз

    • Відкриєте для себе, як зберігати ресурс у вирішенні найскладніших питань

    • Переконайтеся, що є безліч альтернативних рішень управлінських завдань навіть у складних умовах невизначеності і дефіциту інформації
    ЗВЕРНЕННЯ ФАУНДЕРА KA GROUP



    «Як би не змінювався світ та його економічні підвалини, ваші співробітники - це найцінніший актив, який у вас є. Тільки спільні досягнення результатів у команді можуть привести ваш бізнес до успіху. Але найскладніша частина роботи будь-якого керівника - це people-мененджмент. Якщо ви хочете обмінятися з лідируючими компаніями країни новим досвідом управління командами у світі, що змінився, знайти нові інструменти і унікальні траєкторії розвитку, отримати натхнення - тоді цей інтелектуальний майданчик саме для вас. Все, про що ми просимо вас, - це бути активними і максимально відкритими до сприйняття інформації. Творіть! Трансформуйте! Створюйте своє майбутнє і майбутнє ваших компаній!

    Ми чекаємо вас - приєднуйтесь!»
    Фаундер та ідейний натхненник KA Group,
    Олена Жупікова
    ОРГАНІЗАТОР
    PEOPLE MANAGEMENT
    100+
    МІЖНАРОДНИХ СПІКЕРІВ ПЕРШОЇ ВЕЛИЧИНИ
    150+
    ТОП-МЕНЕДЖЕРІВ У РОЛІ СПІКЕРІВ
    150+
    ПРОВЕДЕНИХ БІЗНЕС-ЗАХОДІВ
    50+
    НАЦІОНАЛЬНИХ І МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ У ЧИСЛІ НАШИХ КЛІЕНТІВ
    20 000+
    ЗАЛУЧЕНИХ КЕРІВНИКІВ ТА ТОПМЕНЕДЖЕРІВ
    ЯК ЦЕ БУЛО
    ПАРТНЕРИ
    ЗА ПІДТРИМКИ




    БАЖАЄТЕ СТАТИ
    СПОНСОРОМ АБО ПАРТНЕРОМ?
    НАПИШІТЬ НАМ
    ОТЗЫВЫ & РЕКОМЕНДАЦИИ
    Торговый дом
    «Калиновка – Премиум»
    Участник:
    Налбат Сергей
    «Спикеры «достают из рутины». Вроде бы вещи очевидные, но посылы помогают структурировать свои действия. Получил интересные инструменты в постановке целей и чистке «уставших».
    Компания фармаркетингу
    «ZDRAVO»
    Участник:
    Лось Людмила ОТП БАНК
    «Очень хорошее, емкое, целенаправленное и человекоориентированнное мероприятие. Хорошее впечатление от услышанного и подтверждение того, что происходящее в нашей компании имеет правильный очеловеченный вектор в будущее. Очень приятно было слышать о ценности человека, как персоны, личности в организации, а не только функции.»
    ОТП БАНК
    Участник:
    Лукаш Наталья
    «People Management, конференция, наполненная новыми вызовами, смыслами и эмоциями. Все то, о чем ты думаешь сегодня и чем тебе стоит заняться завтра - команда КА Group сделала невозможное, собрала лучших спикеров с актуальными темами и вдохновила нас! Спасибо, было очень полезно.»
    ChangeImpulse
    Участник:
    Чернышова Iрина
    Отзыв, написанный или высказанный сразу по окончании мероприятия, обычно полон эмоций и впечатлений. Но через какое-то время мы обычно изредка, при случае, вспоминаем то, что вызвало когда-то такие сильные ощущения. Прошло несколько месяцев с моего участия в People Management 2.0 и не было и дня, чтобы я забыла о КА Груп. Потому что все это время те Люди, с которыми я познакомилась на конференции, становились моими партнерами, друзьями, Клиентами и просто приятными собеседниками за чашкой кофе. Не думаю, что это мне так просто повезло. Уверена, что встретила там тех, кого объединяют ценности этой замечательной и искренней компании, спасибо, Алена и KA Group!
    SICORE & Actio Community
    Участник:
    Степанов Игорь
    То, что модели управления компаниями и людьми претерпевают сейчас кардинальные изменения, подтвердила конференция People Management 2.0. Что удивительно - каждый спикер в той или иной мере коснулся темы смещения парадигмы мышления в этой области. Это говорит о том, что такие конференции не только констатируют факты, но и реально влияют на тренды в управлении. Огромная благодарность KA Group и Алене Жупиковой за то дело, которое она делает. Отдельное спасибо за первую роль, это реально большая ответственность - запускать конференцию. Организация, место, наполнение спикерами и фишки(Арт-скрайбинг поразил) - сделаны на высоте. Ставлю 5 звезды, но уверен, что есть всегда куда сделать лучше! Лучших начинаний, спикеров и участников!
    МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ
    г. Киев, Столичное Шоссе, 103